.

Home » » Reklámőrültek - 1. évad (Mad Men)

Reklámőrültek - 1. évad (Mad Men)


Reklámőrültek - 1. évad (Mad Men)

SZINKRONOS!

PutLocker
01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13

"Tegnapi premier az AMC nevű csatornán. Ez az első saját gyártású sorozatuk és elnézve az előzetes kritikákat belenyúltak a tutiba (üti a Studio 60-t a sok kritikus pontszámának átlaga). Nem kertelek, én is éltetem, mégpedig azért, mert egy friss lélegzet a sok álgyermekóvó műsor között.

A 60-as években járunk, Amerika és NY egyik legmenőbb reklámügynökségénél, és a férfisovinizmus hangulata mindent áthat. Oké, becsempészték a karriertudatos nők első példányait is, de amikor az új titkárnőnek felvezetik a javasolt életpályát, az nagyon… hogy is mondjam… kegyetlen. Kb annyi, hogy ha szerencsés vagy akkor gazdag férfihoz mész hozzá, ha túl könnyűvérű leszel akkor meg senki nem vesz el.

Az egész részt belengi a cigifüst, emberek, a Good Night and Good luck óta nem láttam ennyi füstöt mozgóképen. Meeting első lépése, hogy mindenki rágyújt, vagy ha munkatársak dumálnak akkor mehet a pia.

Azért a kevés pénz az látszik rajta, mondjuk csak kétszer jutott eszembe, mert a készítők nagyon ügyesen palástolják. Például mutatják az épületet ahol dolgoznak az őrült férfiak, de csak olyan kameraállásból, hogy ne látszódjon más. De ezen kívül baba, belső terek, normális párbeszédek, zsúfolt füstös bár. Valahogy klappol a hangulat.

Az első rész a nők elnyomása téma mellett a cigi körül forog, akkor futott át Amerikán az első rákfélelem ezek szerint, de reklámszakember főszereplőnk meglátja benne a lehetőséget. Az egész reklám rész nekem bejön, ez van. Javasolt pótolnivaló amúgy a Thank you for Smoking, ezt csak úgy mondom.

A sok füstöt nyakon öntötték egy kis jazzel, én meg egy 8/10-et szórok rá csillámporként, de ez rétegsorozat, kis adóknak ott van aratnivaló nézősereg talán egyedül, szóval óvatosan a bepróbálással. Nem kommersz na, én szóltam."
Sorozatjunkie.hu)
Share this video :

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Online filmezzek Letöltök - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger